Sunday, December 27, 2009

Program Dajjal Mengubah Alam Bermula!

Pada 13 Ogos 2007, kami telah mengemukakan satu teori bertajuk “Teori Penguasaan Hujan oleh Dajjal”. Teori ini menyatakan bagaimana Dajjal menggunakan konsep Rumah Pintar dalam cubaan mewujudkan suasana berteknologi. Kini kemungkinan satu lagi teknologi bakal diperkenalkan untuk melengkapkan fitnah Dajjal.

Bill Gates mendahului program alam

Pada 9 Julai 2009 lepas, Bill Gates telah membuat kejutan pula dengan menyatakan hasratnya untuk menaik taraf teknologi komputer ke tahap yang lebih tinggi yakni cuba menguasai alam. Beliau memberitahu bahawa ribut atau taufan boleh dihentikan melalui teknologi Geo-engineering.

Bersama-sama dengan rakan lamanya yang pakar dalam bidang Geo-engineering, Nathan Myhrvold, mereka berdua telah menghasilkan satu diagram ringkas bagaimana sesuatu taufan itu boleh dihalang daripada berlaku. Idea mereka ini diberi nama “The Hurricane-Stopper”.



Menurut Gates dan Myhrvold, kawasan yang kerap berlaku taufan boleh dihalang dengan cara mengepam permukaan air panas ke dalam dasar laut bagi mengimbangi semula terma-terma yang boleh menghasilkan taufan.

Di dalam proses menghalang berlakunya taufan ini, beberapa kapal besar atau armada yang khusus yang boleh menjalankan aktiviti mengurangkan suhu panas permukaan air laut. Kapal ini kemungkinan akan dilengkapkan dengan alat-alat khusus yang besar saiznya dalam membuat pusingan bagi setiap permukaan air laut.

Menurut majalah Popular Science, walaupun masih di peringkat idea, diagram dan draf, Gates dan Myhrvold telah memanggil 5 pelabur utama untuk menawarkan program Hurracine-Stopper ini. Menurut salah seorang pelabur, idea ini agak gila dan kemungkinan projek ini menjadi projek dalam kartun “The Simpsons”.

Pelabur lain pula menyatakan persoalan tentang kos-kos yang bakal ditanggung mereka terhadap kapal-kapal besar tersebut jika program itu dijalankan. Masalah besar yang dijangka timbul adalah tentang nilai polisi insurans untuk setiap kapal yang beroperasi, tambahan pula jika berlaku taufan ketika operasi sedang dijalankan.

Projek Dajjal ini telah menelan belanja USD5 billion walaupun baru di peringkat draf dan kajian. Syarikat yang bertanggungjawab dalam program menggentikan taufan adalah Microsoft dengan kerjasama Intelectual Ventures yang mana CEO nya adalah Myvrhold sendiri. Di antara 5 orang pelabur yang hadir, tiada seorang pun yang berminat dengan idea dua orang Yahudi tersebut.

Cubaan mengawal cuaca melalui teknologi

Apa yang boleh dilihat dari projek Hurricane-Stopper itu, kami yakin ianya telah pun dibangunkan secara pilot projek sebelum Gates dan Myvrhold membuat penerangan kepada pelabur-pelabur tersebut. Keyakinan kami ini berdasarkan budaya agen-agen Illuminati sendiri yang lebih gemar membuat dahulu sebelum menghebahkannya.

Penerangan terhadap 5 pelabur itu mungkin sebagai cara untuk melihat sejauh mana keyakinan masyarakat terhadap kebolehan teknologi yang bakal dicipta oleh Dajjal. Manakala masyarakat sendiri amat berharap agar taufan tidak melanda mereka.

Harapan masyarakat itu akan diambil oleh Dajjal untuk ditukar kepada bisnis cuaca. Ini bermakna, masyarakat yang hendak selamat dari cuaca yang buruk hendaklah membayar sejumlah wang untuk mendapatkan teknologi yang boleh menghalangnya.

Maksud masyarakat di sini ialah kerajaan sesuatu negara.

Pendewaan teknologi sebagai agenda Dajjal

Sekiranya teknologi Hurricane-Stopper ini benar-benar terhasil kelak, maka kita dapat melihat nanti bagaimana berpusu-pusu negara dunia cuba membeli teknologi ini walaupun sanggup berhutang 100 tahun dengan IMF atau World Bank.

Pembelian teknologi ini walaupun berhutang mungkin dilihat berbaloi daripada terpaksa menanggung kos kemusnahan maksimum pada petempatan kampung, banda r dan daerah. Kos membangunkan semua kawasan yang mengalami kemusnahan seperti New Orleans, Amerika mungkin 20 kali lebih tinggi dari membangunkan New York.

Kesan jangka panjang teknologi ini ialah, masyarakat dunia akan mendewakan golongan-golongan saintis secara ekstrem. Teknologi dilihat bukan lagi pada kemajuan tindakan pada sesebuah robot tetapi akan ditafsirkan sebagai boleh mengubah kuasa alam.

Walaupun sains itu memberi kebaikan kepada kehidupan manusia, tetapi sudah pasti akan wujud golongan yang mendewa-dewakan kemampuan sains dalam mengubah perkara yang sudah tercatit di dalam Lauh Mahfudz misalnya peminat-peminat fanatik teori Wormhole.

No comments:

Post a Comment